sestdiena, 2011. gada 22. janvāris

stafete emuāristu gaumē

Mans šī rīta patīkamais pārsteigums bija, kad, veicot ik rīta apli ciemojoties pie iecienītākajiem emuāriem, izlasīju ziņu, ka manās rokās nonācis 7 lietu stafetes kociņš! Man  gan stafetes kociņš asociējas ar sporta sacensībām un brīdi, kad sevī sakopo visus spēkus, lai tikai apsteigtu blakus skrienošo, zibenīgo sāncensi. Un teikšu godīgi, man, turot stafetes kociņu, vienmēr trīcēja rokas, palika karsti un nāca raudiens, jo bija nepārvarams uztraukums, lai tikai nesabojātu to, ko jau paveikuši iepriekšējie skrējēji. Taču šorīt, pateicoties Unei, man pirmo reizi, turot stafetes kociņu, nav ne mazākā satraukuma! Jo šī ir citāda stafete – emuāristu gaumē! Nonākusi līdz manis gandrīz no nenosakāma sākumpunkta, stafete aicina atklāt ne tikai 7 lietas par sevi, bet arī nodot stafetes kociņu tālāk.

Tātad „7 lietas par mani”
1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Labprāt pasnaustu vēl brīdi, taču jāiet barot kaķi, kuri aiz guļamistabas durvīm nepacietīgi  durvju ailē skrāpē: „Labrīt!”
2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?
Noteikti acis un mati, galvenais, lai tie ir izmazgāti.
3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?
Ja drīkst ņemt līdz arī cilvēku, tad es noteikti ņemtu līdzi savu brīnišķīgo vīru!
4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Biezpiena – tomātu salātus. Kuriem kopš šī rīta, lai sevi pasargātu no gripas, klāt pievienojies arī ķiploks.
5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?
Ar tēti. Tik sirsnīgi nebijām runājušies sen.
6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
Skatoties filmas, pēdējā laikā aizmiegu. Tādēļ pēdējā īsfilma, ko noskatījos, ir kāda no seriāla „Friends” 5. sezonas sērijām.
7. Pēdējā grāmata, ko tu izlasīji?
Lasu joprojām sirsnīgo grāmatu - „Vinnijs Pūks un viņa draugi”.
            
Stafetes kociņu apzinīgi nododu tādai pašai kaķu mīlei kā es - Inesei.

0 Comments:

Ierakstīt komentāru