piektdiena, 2011. gada 23. septembris

pasaki man kaut ko labu


Pēdējā laikā apkārtējos esmu pamanījusi, ka viņu pozitīvais un biežāk optimistiski noskaņotais garastāvoklis gluži kā tāds gājputns aizlaidies uz siltajām zemēm. Arī bez izskaidrojuma un notikumiem, kas to sekmētu. Uzklausot jaunos pesimistus, saskāros ar to, ka man nav kam iebilst. Drīzāk, klausoties otra stāstā, sazīmēju tajā sevi. Un mana atbilde otrpus klausulei atskanējušajam jautājumam – pasaki man kaut ko labu, bija klusuma pauze vairāku minūšu garumā. Kas ar mums notiek? Tāds noskaņojums parasti virmo ziemas otrā pusē, tā ap februāri, kad kļūstam ziemas noguruši. Kas vainas rudenim?

Man nepazūd cerība, ka vasarā uzkrātās enerģijas rezerves ir tikai paslēpušās nezi’ aiz kādiem ziemas negaidītāju mākoņiem un pavisam drīz, jaucoties sagrābtu lapu čupās, tā plūdīs no malu maliņām. Tikai mazliet jāpagaida. Un kamēr gaidām, esmu sapratusi, ka pasaki man kaut ko labu jāpārfrāzē uz pasaki sev ko labu! Jā, jā, var stulbi apstāties spoguļa priekšā un stāstīt, uz cik fantastisku un unikālu cilvēku skatos. Vai paņemt lapiņu un uzrakstīt piecas lietas, kas drūmo otro es aizstumj maliņā.

Es drīzāk izvēlos otro variantu. Un par tām piecām lietām man vēl jāpadomā. Jo tām noteikti jābūt iedarbīgām, vai ne? 

Un kādas piecas lietas/vietas/nodarbes uzlabo Tavu garastāvokli?

5 Comments:

Une said...

1. Tikšanās ar ģimeni, draugiem;
2. Filmas, lai arī uzlieku muļķīgu komēdiju, tā tomēr parauj savā varā un liek aizmirst savas nedienas;
3. Izdejošanās. Uzliec mūziku, nu kaut vai no tel uz austiņām, aizver acis un dejo;
4. Grāmatas. lasi, lasi... stundas aizritējušas un savas nedienas jau aizmirstas;
5. Rakstīšana. Izrakstīt laukā visu to melno, kas iekšā :)

Inese said...

1. noteikti mani kaķi - pat visdrūmākā brīdī paskatoties uz tiem, saprotu, viss ir kārtībā :D
2. iespēja pavērot savus bērnus no malas, kad pati it kā no viņiem atpūšos :);
3. protams, rokdarbi - gan pats process, gan rezultāts mani uzlādē :);
4. ceļojums - vienalga īss vai garš un neatkarīgi no noguruma pakāpes, vienmēr jūtos laimīga par iespēju kaut kur aizdoties :)
5. Verka Serģučka - tas nu ir antidepresants ilgtermiņā :))) Ļoti labs veids, kā gūt pozitīvu enerģētiku, gan izlēkājoties, gan uzdziedot līdzi. Ir pat dziesmiņa: "Хорошо, всё будет хорошо..." :D

Anonīms said...

Tiešām gribi zināt? :)
1) MĒRĶIS (kaut kas, kas ar mani notiks nākotnē, kam es ticu un ceru un par to domāju ar prieku. Tas ir tas burkāns ēzelītim priekšā. Tikai jāatrod tāds burkāns, kurš kārojas. Tas vien - skatīties uz to, domāt kā garšo - jau rada prieku. Pat varbūt vairāk, kā brīdis, kad dabū.)
Bet kāds gudrais teicis: STRĀDĀ kad tev ir skumji un strādā, kad tev ir prieks. Piekrītu, bet ne vienmēr sanāk. Dažreiz jau der arī paskumt. Vai tad mēs priecātos par sauli, ja tā spīdētu visu laiku?, Tātad 2) - labi padarīts DARBS.
Nu un protams - 3) KOMPLIMENTS (saņemts, dažreiz negaidīti).

Dina

a leaflet said...

Paldies, meitenes, par komentāriem un vaļsirdīgu atzīšanos par mazajiem iedvesmas avotiem!
Inese, es pilnīgi iztēlojos kā spriņģo Serdjučkas pavadījumā :)
Iedvesmojošu dienu!

Inese said...

:))) ja Tu to iztēlojies tā, kā tas patiesībā notiek, tad noteikti nosmējies līdz asarām, jo tur ir "tanci bez pravil" :D

Ierakstīt komentāru